جمعه 27 مهر 1403
آخرین به‌روزرسانی : جمعه 6 مهر 1403
افزودنی مفید سیلاژ علوفه

تولید سیلاژ با کیفیت بوسیله افزودنی های بیولوژیک

ایكوسایل یک افزودنی بیولوژیک در تهیه سیلاژهای با کیفیت است . دارای سویه بسیار قوی لاکتوباسیلوس پلانتاروم می باشد .ایکوسایل مانع تبدیل قند علوفه به اسیدهای ضعیف تر مانند اسید بوتیریک و اسید استیک ، آب و گاز کربنیک می گردد و به این ترتیب از اتلاف و هدر رفت انرژی جلوگیری می کند.

برای دریافت اطلاعات در مورد دستگاه بسته بندی علوفه و دستگاه سیلاژ علوفه، قیمت خرید دستگاه بسته بندی علوفه و مشاوره خرید کافی است با مدیر فروش شرکت جناب آقای مهندس مردانی با شماره همراه 09121537060 تماس بگیرید و یا از طریق پیام رسان ایتا و واتساپ به ایشان پیام ارسال نمایید.

1. با کنترل و سرعت بخشیدن به روند تخمیر (از راه تولید حجم عظیمی از اسید لاکتیک)
2 . با جلوگیری از ادامه فعالیت قارچ ها و میکروب های فاسد کننده و مصرف کننده مواد خشک سیلاژ
3 . با افزایش درجه هضم سیلو و حفظ رطوبت علوفه و خوشمزه کردن سیلو .
ایكوسایل چیست؟
یک افزودنی بیولوژیک در تهیه سیلاژهای با کیفیت است . دارای سویه بسیار قوی لاکتوباسیلوس پلانتاروم می باشد
ایکوسایل مانع تبدیل قند علوفه به اسیدهای ضعیف تر مانند اسید بوتیریک و اسید استیک ، آب و گاز کربنیک می گردد و به این ترتیب از اتلاف و هدر رفت انرژی جلوگیری می کند . ایکوسایل به دلیل اسید لاکتیک فراوان ، سیلاژ خوشمزه تولید می کند.
ایکوسایل به سبب بهبود درجه هضم سیلاژ و حفظ ماده خشک علوفه ، به تولید بالاتر شیر و گوشت می انجامد.
تخمیر علوفه سیلو شده با تغییرات بیو شیمیایی همراه است ، باکتری ها و قارچ ها ، قند علوفه را تجزیه و به اسید ها، آب و گاز کربنیک تبدیل می کنند . مهم ترین هدف در استفاده از افزودنی های بیولوژیک ، کوتاه کردن دوره تخمیر و رسیدن به تخمیر کامل در کمترین زمان ممکن است.
کپک زدگي سیلو مسبب :
* بهم ریختن سیستم دستگاه گوارشی و تولید
* سقط جنین و حتی کاهش بروز علایم فحلی گاوهای شیری می شود.
باکتری لاکتوباسیلوس پلانتاروم ایکوسایل این توانایی را دارد که قارچ ها ، کپک ها و میکروب های فاسد کننده را هر چه زودتر از کار بیاندازد .
ایکوسایل برنده جایزه سلطنتی انگلستان در سال 2008  تائید شده نزد انجمن کشاورزی آلمان  تایید شده FDA آمریکا دارای بهترین آزمایشات رسمی دانشگاهی در جهان، 14 آزمایش در گاوهای شیری ، 9 آزمایش در گاوهای پرواری نخستین افزودنی آزمایش شده نزد وزارت جهاد کشاورزی و ثبت شده نزد سازمان دامپزشکی به شماره ثبت 34 / 33157 در تاریخ 22 / 3 / 85
ایکوسایل به صورت پودر بوده ، در دو اندازه در بطری های سر بسته پلاستیکی برای 200 و 50 تن علوفه تهیه شده است.

بایومین بایواستابیل مایز

افزودنی بایومین بایواستابیل مایز به عنوان افزایش دهنده جمعیت باکتری های مفید در فرآیند سیلو سازی ذرت علوفه ای به کار می رود. افزایش جمعیت باکتری های مفید در سیلاژ ذرت سبب کاهش مدت زمان تخمیر هوازی و تسریع ایجاد شرایط غیرهوازی می شود.
این محصول حاوی میکروارگانیسم های انتروکوکوس فاسیوم، لاکتوباسیلوس برویس، لاکتوباسیلوس پلانتارویوم است. هم چنین این محصول حاوی ترکیب اینولین است که به عنوان ماده مغذی برای شروع رشد باکتری ها در آن در نظر گرفته شده است.
مكانیسم عمل
محصول بایومین بایواستابیل مایز ترکیب باکتری های همسان تخمیر و غیرهمسان تخمیر است که به منظور مطلوب سازی پایداری هوازی و غیرهوازی سیلاژ علوفه ای به کار می رود. این فرآیند از طریق اسیدی سازی سریع و کامل سیلاژ صورت می گیرد. هم چنین استفاده از این محصول سبب حفظ کیفیت سیلو پس از باز شدن آن می شود که به دلیل تولید اسید استیک توسط باکتری های غیرهمسان تخمیر در آن است.
سه گونه باکتریایی به کار رفته در این محصول پس از توزیع برروی سیلاژ ذرت از کربوهیدرات های موجود در این منبع علوفه ای استفاده کرده و آن ها را به اسید استیک و اسید لاکتیک تبدیل می کنند. حضور باکتری های مفید و عدم دسترسی به مواد مغذی اولیه سبب کاهش شانس حضور باکتری های تولید کننده اسید بوتیریک، قارچ ها و کپک ها در سیلاژ ذرت می شوند. از سوی دیگر افزایش نسبت اسید لاکتیک به اسید استیک و کاهش مقدار متابولیت های نامطلوب هم چون اتانول، آمونیاک و اسید بوتیریک سبب بهبود شاخص های کیفی سیلاژ ذرت می شود.

فرمولاسیون مطلوب  دربایومین بایواستابیل مایز نه تنها باعث تخمیر بهتر و پایداری مطلوب تر می شود، بلکه سبب حفظ محتوای انرژی سیلاژ ذرت نیز می گردد. تعداد و نسبت بین باکتری های همسان تخمیر به باکتری های غیرهمسان تخمیر در بایومین بایو استابیل مایز سبب به حداقل رساندن افت انرژی و پروتئین در سیلاژ ذرت می شود. این امر تاثیر مطلوبی در کیفیت سیلاژ تولیدی دارد .

مزایای استفاده از بایومین بایو استابیل مایز:

استفاده موثر در سیلاژهای ذرت با محتوای ماده خشک متفاوت

اسیدی سازی سریع و جلوگیری از افت انرژی

افزایش پایداری هوازی(تا ۷ روز)

کاهش در افت ماده خشک و انرژی بعد از باز کردن سیلو

برای دریافت اطلاعات در مورد دستگاه بسته بندی علوفه و دستگاه سیلاژ علوفه، قیمت خرید دستگاه بسته بندی علوفه و مشاوره خرید کافی است با مدیر فروش شرکت جناب آقای مهندس مردانی با شماره همراه 09121537060 تماس بگیرید و یا از طریق پیام رسان ایتا و واتساپ به ایشان پیام ارسال نمایید.

کلمات کلیدی: قیمت دستگاه سیلاژ علوفه,قیمت دستگاه بسته بندی علوفه,فروش دستگاه سیلاژ علوفه,فروش دستگاه بسته بندی علوفه,خرید دستگاه سیلاژ علوفه,خرید دستگاه بسته بندی علوفه,دستگاه بسته بندی علوفه,دستگاه سیلاژ علوفه,دستگاه سیلاژ ذرت علوفه ای,دستگاه سیلاژ تفاله مالت,دستگاه سیلاژ ذرت,دستگاه بسته بندی ذرت علوفه ای,قیمت دستگاه سیلاژ ذرت علوفه ای,قیمت دستگاه سیلاژ,فروش دستگاه سیلاژ,دستگاه سیلاژ تفاله چغندرقند,دستگاه بسته بندی تفاله چغندرقند ,دستگاه سیلاژ یونجه,قیمت دستگاه سیلاژ یونجه,فروش دستگاه سیلاژ یونجه,قیمت دستگاه سیلاژ مالت علوفه ای,خرید دستگاه سیلاژ یونجه